nerminn01
Ben safra kesemden ameliyat oldum canım, ama bekarken sürekli bulantım oluyordu o sebeple gitmiştim. 21 milim taş vardı aldılar laparoskobik kapalı oluyor zaten ameliyat, hiç bir zorluğu yok bir haftaya kalmaz ayaklanıyorsunuz. 2 gün hastanede yatmıştım ama normalde 1 gün kalıyorlardı. Narkoz beni çok zorlamıştı ameliyattan ziyade.