cimcimem Arkadaşlar philips avent natural set kullanıyoruz 1,2,3,4 numaralı biberon uçları var hangisi kaç aylıkken kullanılır bilgisi olanlar aydınlatırsa memnun olurum 😇🙏🏻
Omerasaf38 cimcimem biz 2 aylığız ben 2 numara kullanıyorum hemen içsin doysun diye 1 numara ile içerken 2 ölçek içiyordu şimdi 3 3.5 ölçek içiyor 1 numarada çekmekten yoruluyordu diğerlerini bilmiyorum
BeYzAMm2019 cimcimem üstte kalsın diye yazıyorum. Benim kızım 3 aylık bende doğmadan aventin 1 numaralı biberonunu aldım şimdi 3 aylık oldu hala onu kullanıyor ama ne ne zaman kullanılıyor bende bilmiyorum burda bekleyim😊
supermom11 cimcimem setini almıştık içinde 2 tane 1 num, 2 tane 2 num. Biberon ucu vardı. 1 numarayı 2 ay kullandık şimdi 2 numaraları kullanıyoruz 3 ay 23 günlük bebeyim çünkü 1 numaradan baya yavas akıyor . Ama 1 numaranın 1 tanesini az çatalla genişletti onuda kullanıyorum🤭
Libase cimcimem 1 numaralı 6. Aya kadar kullanıyorsun 2 numara 6 aydan 9 aya kadar 3 numara aynı şekilde çekim gücüne bağlı 4 numara y şeklinde kesik oluyor zaten onda oda 1 yaşından sonra yada benim gibi çekişine göre bak 4 aylık oğlum 1 de hemen yorulup bırakıyordu 2 ye geçtim mesela aylarını beklemiyorum ben