ilknurcelik Chicco trio sprit bebek arabası aldık ilk 3 ay beşik gibi tamamen yatan aparatını kullandık. 5,5 aylığa kadar da anakucağı aparatını kullandık artık ana kucağına sığmıyor içinde sıkışıyor. O yüzden asıl bebek arabamıza geçtik fakat bebek arabası tek yön yani öne bakıyor yani ben bebeğimi görmüyorum. Dışarı çıktık hiç rahat edemedim moralim çok bozuk çok rahat kaliteli bir bebek arabası bu güne kadar hep işimizi kolaylaştırdı ama tek yön olması çok kötü oldu şimdi. Sizinkiler nasıl 5,5 aylık bebeğin öne bakması için çok erken mi?
Ecemkusum ilknurcelik Baby2go volo private kullanıyorum 360 derece dönebeiliryor ben çok memnunum akşamla isterseniz aklınızda bulunsun
ilknurcelik [bilinmeyen] bu gün ilk defa öne dönerek çıktık bebeğim normalde hep beni al diye ağlar bu sefer hiç ağlamadı 15 dk sonra uyudu tamamen yatırdım üstünü kapattım 1 saat 20 dk uyudu arabada ama ben hiç rahat edemedim çocuğumu göremiyorum 5 dk da bir durup eğilip onu kontrol ettim herşeyi ağzına sokuyor ne bileyim ağzına birşey sokar boğulur falan çok pimpirikli miyim