Benim ilk dogumumda olmadı ama ikinci dogumumdan sonra yaşadım,8 aylık bebeğim 1.5 aydır falan kesildi çok şükür hayat kalitesini de düşürüyor yani doktorda gitmedim acikcasi normal olduğunu düşündüm şeffaf olarak çok yoğun geldi beyaz geldiğide oluyordu şükür kendiliğinden düzeldi doğumdan sonra olabilir diye düşünüyorum geçiyor ama