Kızlar merhaba oğlum 5 aylık 1 haftadır salgın olan hastalığa yakalandı öksürük ateş halsizlik buhar tedavisi antibiyotik ile devam ediyorum cuma günü kaynımın nişanı var ama o kalabalık sokmak istemiyorum kaynanamlar sorunlarım var gitmesem kıskançlık olacak bir yandan da eşimi düşünüyorum bir yandan tabiki 5 aylık bebeğim ve 4 yaşındaki oğlumun sağlığını siz olsaydınız ne yapardınız