ZmrtDila epilepsi oldugunu nerden cikardiniz ki onu anlayamadim bebeginiz kac aylik ilk aylarda kusma normaldir veya reflu olabilir kasilmada gazdan olabilir epilepsi krizi olsa allah korusun anlamama gibi bi durumunuz yok bende yillarca o hastalikla bogustum cunku insallah oyle bisey yoktur olmaz da ama icin rahat etmesni istiyorsan bi norolojye gorun derim