32 aylık kızım uyurken illa yanında biri olsun istiyor. Hep bizimle uyudu bu zamana kadar, defalarca denedik odasını yatağını ayırmayı ama 1 ay boyunca sabaha kadar 7 8 kere uyanınca mecbur yine yanımıza aldık. Şimdi montessori yatağında uyutuyorum yanına yatıp. Uyuyunca kalkıyorum, az önce uyandı yanında kimseyi göremeyince anne beni yalnız bırakmayın diye ağlıyor..gece illa ya eşim ya ben yanında yatıyoruz, düzen kalmadı evde. Normal bir durum mudur acaba bu? Sizinkiler ne durumda?
Doğduğundan beri böyle bu arada. Ne sepet beşikte yattı ne de anne yani yatakta. Asla kullanamadik hiçbirini hep bizimle uyumak istedi ne yapsak alıştıramadik. 6 aylıktan beri denedim hep ayırmayı aglar alışır dedim. 1 ay geçti alışamadı tekrar başa döndük hep.