Papatya-eylul88 bebelac kullanıyordum doğduğundan beri İsrail ürünü olduğu için hero baby e geçtim 2. Kutudayız bebeğim 8 aylık olacak el gıdayı çok seviyor ondan mı bilmiyorum mamayı içmek istemiyor artık çok az içip bırakıyor yani bu mamadan kaynaklı mı yoksa ek gıda sevdiğinden mi anlamadım