MelNilAdaMom Merhaba arkadaşlar,1 ay bile olmadan önce spiral çıkarttırdım,hemen hap içmeye başladım korunma yöntemi olarak,ama kanama yapıyor neden olabilir ,böyle benim gibi olan var mı ?
aysmezel MelNilAdaMom been 👋 bir kaç çeşidini denedim yazz cerazette zlynda kullandım ama hepsi yaptı. 1 ayın 25 günü net kanamayla geçiyordu bıraktım😒
Musmutlubiri MelNilAdaMom evet bende başladım 1 hafta oldu yazz kullanIyırum kanama oluyo sürekli lekelenme ama ilk 1 ay oluyormusnormal
MelNilAdaMom aysmezel yaaaa 🥴 neden acaba , bende kullandığım haptan mı kaynaklı acaba diyorum ama bilemedim yine de bu ay bi geçsin diğer ay da denicem,yine kanama olursa başka yöntem artık bakcam
MelNilAdaMom Musmutlubiri bende qlairista kullanıyorum ,aslında yazz alacaktım doktor bu ilacın ismini söyleyince aldım öyle, ama hep lekeliyim maalesef, diğer ay da denicem bakcam umarım olmaz sürekli kanama hali sıkıntı