1.5 yaşında kızım ek gıdaya başladığımız zamanlar çatal ile ezerek veriyordum tadımlarını. Fakat 7 aylık gibi yani yeni başladığımız o dönemlerde nezle gibi bir hasta olmuştu ve asla ama asla birşey yediremedim. Anne sütü almıyordu mama seven bir çocuk da değildi hiç bir zaman. Mecburen ek gıdayı biraz yoğun başladık. O hasta olduğu dönem ister istemez blenderla yedirmeye başladım. Ve düşünün ki o zamandan sonra asla düzeltemedim. Şuan mesela peynir ekmek makarna pilav yiyor. Köfte ve balıkta yiyor ama inanın 2 köfte yemesi 40 dk sürüyor. Çiğniyor ama yutmada sorun yaşıyor. Ama sağlıksal bir sorun değil çünkü makarnayı gayet yutabiliyor. Ben artık aşırı zorlanmaya başladım bu konudan dolayı. Ne yapmam gerekiyor onu da bilmiyorum. Bilen böyle bir tecrübesi olup sonradan düzeltebilen varsa tavsiyelere açığım