Ciiiso Bebeğimin iki kaşının ortasında koyu renk damar var her gören arkası erkek diyor şuan oğlum var ikincide erkek olurmu başına gelen varmı 😃 herkesin kız bebek hayali vardır ama işte nasip kısmet herşey 😃
Menessasmom Ciiiso evet benim kızımdada var alnının ortasında gök olanın arkası erkek derlermiş benim kızımın herşeyi arkası erkek sözüne okey zaten, biraz büyüteyim yapacam oğlanıda Allah nasip ederse 😂😂
araspoyraz Ciiiso benimde ilk oğlum da öyleydi bana da Arkasi erkek dediler Bir oğlum daha oldu bunun da öyle annen geçen diyor bunun da Arkasi erkek olacak
EcrinMelek1- @Ciiiso bizde o çizgiden iki tane var bizede arkası erkek diyolar ilk bebeğim kız şimdi 2 tane çizgi var diye ikiz mi olacak 😆
esreyy Ciiiso benimde kızımda var herkes aynısını diyor hatta kızım biraz erkek tipli pembe kırmızı falan giymese erkek gibi 😂
Nurguldgnsmbl Bizim burda da derler yeşil damar olursa erkek olur diye genelde oluyor batıl inanç ama 🤭
Nil10 Ciiiso evet benim kizimda da var annem hep der bı tane daha çocuğun olursa erkek olucak der tanı Allah bilir 🙂
aysmezel Ciiiso benim ilk oğlumda vardı o dediğiniz mor damar gibi şeyden arkası oğlan dediler ikincide oğlan oldu şimdi ondada var aynı şeyden inşallah tesadüftür yinede hayırlısı diyelim 😂
1223121364321 Ciiiso benim kızımın da var. Ama doğurma cesaretim.yok tabi 5 yaainda kızım 🤍 herkes derdi arkası erkek dogur baktilar 5 yil olacak dogurmadim daha artik kimse demiyor 😂😂😂yeğenimin de vardı öyle arkası erkek oldu
Ciiiso 1223121364321 yaaa ben kızın kız erkegin arkası erkek biliyordum😁 5 yol aradan sonra zor gelir insana😁😁