SMM_19 kendisi uyumuyor bizimki de yine. Evde bütün ışıkları kapatıyoruz, telefonlar sessizde. Herkes uyuyor numarası yapıyor. Salonda yatıyorum uclu koltuğa, uyku arkadasi oyuncagini da aliyorum yanıma, ağlıyor uyumicam diye hiç tepki vermiyorum, uyuyor gibi yapıyorum sonra mecbur gelip yatıyor yanıma, bir süre sonra da dalıyor. 12 saattir uyunadigi icin zaten cok uykusu oluyor. Dirense de uyuyor kisa surede. Sonra yatırıyoruz yatağına. Odasında veya yatak odasında uyutmaya çalıştığımda kalkıp salona gidiyordu, ben de careyi salonda uyutmakta buldum 😂 küçük sandalyesine çıkıp isigi açıyordu bi ara, onu da sandalyesi kaldırarak çözdüm uyku öncesinde.