nurozkann normalde tansiyonunuz hep 12/8 se düşük diyebiliriz ama mesela kimi insanın hep 10/6 civarıdır benim mesela hep 10/6-9/5 civarı gezer eğer kendinizi iyi hissediyorsanız sorun yok mide bulantısı baş dönmesi varsa tuzlu ayran yada küp şeker su