Arkadaşlar merhaba kızım da bronşit ve kanda enfeksiyon var 20 aylık doktorumuz 3 tane iğne verdi günde bir kere vuruluyor bir de antibiyotik verdi azitro diye 24 saatte bir vermem gerekiyor ama ben yanlışıkla diğer antibiyotikle karıştırdım 12 saat sandım ve verdim bir şey olur mu şuan doktoruna da ulaşma şansım yok