es8326 merhaba, ben de uzun kullanmıştım. Normalde bir aydan uzun kullanmayın diyordu emzirme danışmanım ama bebeğin kilo alımı verilen mamaya kıyasla çok fazla olunca sütü arttırmak için biraz daha deneyelim demişti. Bir dönem benim de sadece eds ile emmiyordu. Hatta hortumu fark edip bir ara pipet gibi emmeye başlamıştı 🤣 şimdi gülüyorum tabi ama çook can sıkıcıydı 🥲 4. Ayda bebek biraz daha bilinçlediği için mi bilmiyorum ama oğlum memeye bir anda döndü. Bu uygulamada 4.ay memeye döndüğünü söyleyen birkaç kişi olmuştu. Benim de öyle oldu. İnşallah sizin de benzer olur 🙏 yavrunuzu sağlıkla büyütün.