ecmel35 Kızlar bosh buzdolabı aldım 8 sene içerisinde 2 defa kartı yandı. Şimdi yeni bir tane alacağım ne alacağım konusunda kararsızım. Buzluk kısmı yukarıda olsun istiyorum. Arçelik ile Beko’ya baktım seçenek çok azdı. Buzluk kısmı yukarıda olanların sebze kısmı çok küçüktü. Memnun kaldığınız uzun süre kullandığınız dolabınız varsa önerilere açığım . Yarın almam lazım
mobesebesir ecmel35 Samsung kullanıyorum yemek 10 gün dursun bozulma olmuyor soğutması vs çok iyi daha önce arıza oldu gelen servis hatalı parça takmış o yüzden dolabın motoru bozuldu yeni dolap yolladılar hemde üst modelini
Nurcan03 ecmel35 ben Samsung kullanıyorum çok memnunum. Bazı dolaplarda yaşanan koku problemlerini vs hiç yaşamadım. Ama benim dolabım buzluk kısmı altta olanlardan. Nereden baksanız 10 yıllık bir model hala kullanıyorum.
ecmel35 cnslsfr yengemde simens kullanıyor oda tavsiye etti. Yarın bakarım. Kaç senedır kullanıyorsunuz
ecmel35 Rez bende çok memnundum. Bir kaç defa elektrik kesintisi oldu. Servis kesintiden dolayı yandığını söyledi
mobesebesir ecmel35 bilmiyorum inanın evde de değilim kayinvalidemdeyim buzlugu üstte olanlardan gri renk
birprensannesi0208 ecmel35 samsung model kullanıyorum 4 yıldır gayet memnunum. Buzluk kısmı ğst katta isterseniz orayı buzdolabınada cevirebiliyorsunuz biz genelde buzdolabı olarak içiçekler için kullanıyoruz ayrı difrizim var diye
Mlk026 ecmel35 3 senedir simens kullanıyorum memnunum annemlerin arçelikti arçelikteki mavi ışık teknolojisinin sağlıksız olduğunu duymuştum. 505 litre digital ekran alttan donduruculu benimki gayet yeterli dondurucu kısmı çok büyük. Sebzeler uzun süre bozulmuyor.
zeynep865 ecmel35 arçelik kullanıyorum 4 senedir buzluk altta olanlardan çok memnunum. Ama asıl beyaz eşya bosch biz pahalı diye arçelik almıştık. Bosch 2 çeşit yerli ve alman malı olanlar var siz sanırım yerli aldınız ondan sorun yaşadınız gerçi şans işi beyaz eşya ama ben kendi dolabımı öneririm rahatlıkla 532L vitaminzone diye geçiyor
Marianne ecmel35 buzluk alt kısımda olanını öneririm. Teyzeminde bosh üst tarafta buzluklu olandı, aynı şekilde kartı yandı. Uğraşmadı Samsung almıştı. Kendim profilio kullanıyorum, 500 lt hacmı, çok memnunum.
Papatyaa21 ecmel35 beşinci yıka girdik samsung kullanıyorum çok memnunum koku vs hiç olmuyor yemekler yiyecekler usun süre dayanıyor bi kere kartı yandı oda topraklamadan mı neyden bütün ev aletlerimin metal kısmında elektrik vardı sora bi elektrik gitti geldi yüksek voltajdan yanmış hemen yapıldı ilk senesiydi şimdiye kadar tık yok ama bnm ki ters model altı dört çekmeceli buzluk böyle daha kullanışlı ama samsungta çok model var düzlerine bakabilirsin
aysmezel ecmel35 canım altus marka diğerlerine göre ucuz olduğu için genelde kalitesiz olduğu düşünülerek tercih edilmez ama mükemmel beyaz eşyaları var onun dışında siemensde çok iyi markadır
Gizemlibirisi https://www.hepsiburada.com/samsung-rt53k6360ww-531-lt-no-frost-buzdolabi-p-HBV000003UA7T?magaza=Emin+Teknoloji&url_src=and-product-detail. Benimki bu.7 yıl olacak çok memnunum.kaynanam alt modelini 15 yıldır kullaniyor.anneme de aldık.boyu kısa ama içi kocaman ve güzel yapılmış.meyvelik sebzelik kahvaltılık bölümleri hepsi ayrı.derindondurucu kısmı kocaman bir sürü kışlık yiyecek koyuyorum
Prenses_isabella Bende bosh kullanıyorum. Buzluk altta olanından 10 senedir kullanıyorum👌harika bişey. Evt buzluk kısmı motora denk geldiği için biraz küçük ama meyve sebzeliklerin yeri kocaman en azından. Birde 10 senedir hiç arızalanmadı.