MilanBerken kızlar emzirdiğim için ilaç alamıyorum. Ama boğazım çok kötü yaşayan var mı ne kullandınız öksürmekten bebeğim bile uyanıyor sesime boğaz zaten çok kötü yanıyor
bsrshtrk MilanBerken zühre ana kozalak macunu var. Yatmadan önce 1 tatlı kaşığı iç çok faydası oluyor
berikomoms MilanBerken doktora gidin ne olduğu belli olmaz salgın var bebeğinize bulaşabilir. Emziren annelerin kullanabildiği ilaçlar var
Fatma1122 MilanBerken bende boğaz enfeksiyonu olmuştum doğal şeylerin hiç biri fayda etmedi antibiyotikle düzeldim bu salgın çok berbat
MilanBerken berikomoms yaşadığım şehirde tek bşr hastane var iğne atsan yere düşmez ve herkes salgına yakalanmış gidip başka mikrop kaparım diye korkuyorum özel hastanede yok
Fatma1122 MilanBerken bal sarımsak limon kürünü yiyin ama isterseniz günde 1 tatlı kaşığı kadar hatta gerçek bal değilse günde 2 kez yiyebilirsiniz
Fatma1122 MilanBerken aksef vermisti doktor ama yuttuktan sonra 3 saat emzirmiyodum emzirirken de biraz süt sağıp sonra emziriyodum
acelyamm MilanBerken 1) pekmez zeytinyagi ve karabiber 2) corek otu yagi ve udi hindi yagi 3) Hatmi cicegi ve sut cok iyi geliyor hatta hatmi inatci oksurugu kesiyor ama emziklikte icilirmi bilmiyorum. Once doktora bir gorunun dyecektm ama o kadarini dusunmussunuzdur zaten :) cok gecmis olsun
acelyamm MilanBerken ben bir corba kasigi pekmez bir tatli kasigi zeytinyagi 1 cay kasigida karabiber ekliyorum