Sevdanurrrrrrr Üç buçuk aylık bebiş anneleri geceleri uyandırıp mı besliyorusnuz yoksa gece beslemiyormiyormusnuz nasıl yapıyorsunuz bide benim kızım emmeyi bıraktı mama iöiyp artık ne yapalirm tekrar ememesi ve süt gelmesi için😢😢
espalp Sevdanurrrrrrr uyandırmıyorum kendi ağladığında kalkıyoruz. Bazen gözü kapalı mızıldıyor o zaman alıp beslenme yaparsak uykuya devam ediyor 🙏🏻
mincagnannesi Sevdanurrrrrrr ben hiçbir zaman uyandırmadım kendi acıkınca uyanıyo zaten o zaman emip uyuyo tekrardan
Suragurler Benimki de sadece mama yiyor üstelik alerji maması, ben uyandırmıyorum kendi uyanınca yediriyorum bir yada iki kere
busragokce espalp bende öyle yapıyorum ama gaz çıkarmadan yatıyor . sabaha karşı aşırı birikmiş gaz sancısıyla uyanıyor malesef her gün aynı sey
Tgcs Sevdanurrrrrrr enngeç 19.00 gibi uyuypr 12-1arası bı de 3-4arası kalkıyor. 5te mızıldanmaya baslıyot ve 6 en gec 6.30da ayaktayız
omerinannesi0509 Sevdanurrrrrrr gayet iyi canım kilosunu eğer sütün kaliteliyse yağlıysa alır vr doyar doyduğu için de 3 saatte bir değil daha uzun aralıklarla uyanır
Kubra5151 3ay 14gunluk uyandigi zman besliyorum uyandirmiyorum doktorumuz aciktigi zman uyanir uyandirmayin demişti
omerinannesi0509 Sevdanurrrrrrr mamayla da doyar canım istersen sağıp ver ben doğduğundan beri öyle yapıyorum emmedi hiç beni
espalp busragokce o yüzden gaz damlasının saatini sabaha karşıya denk getiriyorum. Masaj yapıyorum ayaklarını bastırıp ıkınmasını bekliyorum gazlar çıkarsa harika oluyor😍
Sevdanurrrrrrr omerinannesi0509 benimki emdi sonra benim 20lik dişim ağrıdı o ara birşey yiyip içemdim agrıdan ee normal olarak o ara onu boşladım mama verin dedim sagdım sütü öyle verin dedim sonra gögsğmğ yine aldı ama sonra sonra bıraktı memeyi sütüm keislmiş meğersem😢😢 dişim cerrhai işlemle alıncak o ara agrı çok olunca kendi derdime düşdüm onu boşladım sonra toparlandım bu sefer günde iki kez emiyordu memede aglıyordu sütü sagıp vereyim dedim bir damla bile akmadı😢