Kızlar oğlum 17aylık bugüne kadar bir çok doktor gördü üfürüm var dediler kardiyoloji muayene etti ordada bişey çıkmadı ama bugün eli ayağı soğuk diye ateşi mi düştü acaba diye bir doktora gittik acile kalbinde ritim bozukluğu var dedi kardiyoloji görsün dedi şuan uyku falan hal getire çok moralim bozuk böyle bir durumu yaşayan var mı bebeklerde geçici mi yada yanlış olabilir mi