İlaç alerjim olmuştu, emzirme döneminde Ebastin diye bir alerji ilacı kullandım. Kadın doğum doktorum hamilelik döneminde kullanılan bir ilaç aynı zamanda dedi. Gebelerde kullanıyor emzirirkende kullanabilirsin dedi ama tabiki kendi doktoruna danışmakta fayda var