Kızlar bebeğim 3 aylık. 73 le hamile kaldım 85 le doğuma gittim. 25. Gün 75 falandım. Doğumda annemlerde kaldım her gün gelen giden pasta börek geçti ilk bir ay. Kendi evime geçtim bunlar kesildi ama süt yapsın diye tahin pekmez, tahşn helvası yedşm e arada çikolata falan. 1 ay da öyle geçti biraz dikkat etmeye çalılsam da arada kaçamak oluyor ama yine 80 e dayandım. Aşırı moralim bozuk. Bir de ben hep kilolu biriydim kilo al ver ömür bpyu ama belim öax 80 cm olmuştur hep kalçaya alırdım. Doğumdan sonra ben de bi bel göbeği oldu. Midem göğsümün altı. Bu geçiyor mu? Emziriyprum da emzirirken hani kilo verilirdi 😅😂 eözirirken kilo alan car mı