kokyar Oğlumla puzzle oynarken tam geçiremediğinde yada tam hizalayamadığında sinirlenip benim yapmamı istiyor ve sürekli hale geldi anneler böyle olanlar var mı nasıl çözüm buluyorsunuz??
berikomoms kokyar anne yapsana diyo benimkide :) bazende yardım ister misin diyorum hayır ben yapıcam diyo 😂
Rez kokyar 2,5 yaş aynısı, sakin olmasını sinirlenince yapamayacağını anlatmaya çalışıyorum, kendisinin yapmasını istiyorum,
mammyyss kokyar ablamın büyük oglan da öyle düzen ve temizlik hastasi nerdeyse. Oyuncagina kardesi degse eli pisti yikamadi elini diye sinirlenir halbuki cocugun elleri temizdir. Yemekten once sonra ellerini agzini tertemiz yikar. Esyalarina dokundurtmaz hele pis goruyorsa asla dokundurtmaz. Kiyafette de oyle takintili bol asla giymez belini bile sımsıkı sıktırır pantolonlarin Boyle boyle cookk ince cizgileei var ablam bunaldi artik ama bu da gececek diyip sabrediyor. Suan 9 yasnda kucuklugunden beei boyle diyebilirim Takintilarj degisiyordur belki ama biri bitiyo biei basliyor 😔😂
kokyar berikomoms yani benimki tam düzgün olmasını istiyor yapamadığından da değil mesela bi şekil var onu çizgilere denk getirmesi lazım azıcık kaysa mızmızlanıyor bana düzelt diyor nasıl davranacağım bilemiyorum
kokyar mammyyss yani bunları hiç biri yok neredeyse ama puzze olsun çizgilere bi nesne yerleştirme olsun o zaman düzgün yapamayınca sinirleniyor elleri pis olsa rahatsız olmuyor 😄 Ablanıza Allah kolaylıklar versin Allah 😃
Sanal kokyar benim oğlum da aynı puzzle ı bazen biz bile tam oturtamadıgımızda sinirleniyoruz ki küçükler daha istediği gibi olmayınca sinirlenmesi normal benim oğlum da mızmızlanıp hırçınlaşıyor sakin olursan takarsın bak ben sakinim taktım sende dene diyorum sürekli sakin Sakin tak diye uyarıyorum bi nebze düzeldi hem takması hem de mızmızlanması
kokyar Sanal deneyeceğim inşallah şey garip geliyor düzgün durmaması neden onu bu kadar rahatsız ediyor sonuçta çocuk bazı çocuklar hiç önemsemez bile :)
Tosbikannem kokyar benim oğlanın önüne puzzle koyduğumda alıp fırlatıyor mesela cırtlı kitap veriyorum cırtları alıp alıp baza altına dolap altına atıyor 1.5 yaşında asıl ben ne yapayım 😬😬
kokyar mammyyss ileride takıntı kalsın istemiyorum bende düzen takıntısı var çok yoğun olmasada ondada olsun istemiyorum
Sanal kokyar 2 yaş sendromu takıntıları bence mesela asansör düğmesine basmak kapıyı ilk açan olmak istemek bunlarda anormal aslında bakınca ama gelişimlerinin bi parçası gibi :) benim oğlumda mesela kolu falan açık kalsın yada pantolonun paçası yukarı çıksın ona sinir olur anında düzeltmesi lazım