Oğlum çok hareketli4 yaşında ve bence yaramaz bir çocuk. Bu sene okula başladı ve bikaç yaramaz çocukla arkadaş oldu iyice sapıttı bazen uyarı aldığımız oldu. Kötü konuştu küfür değil ama çiş kaka vs gibi yersiz kelimeler. Yada arkadaşıyla vuruştu. Son zaman biraz duruldu. Hem hikaye anlatırken yaptığı kötü şeylerden bişeyled uydurup anlattım hemde kendisiyle hem anne hem baba olarak konuştuk tamam diyor ama arada yine uyarı aldık ilk dönem. Şimdi tatilde gezdik yedik tozduk tam enerji okulda dönüyor gibi hissediyorum. Öğrendiği şeyler maşallah çok arttı ama bu diğer arkadaşlarla yaramazlık olayı canımı sıkıyor. Hevessiz gönderiyorum telefona bakıyorum okuldan dönünce öğretmen bişey dedi mi yada almaya gidince bişey diyecek mi diye. Of bu dönem inşallah sakin rahat atlatırız seneye devlete vericem daha sakin okul hayatı olsun istiyrum 😔 siz çocuklarla yaşadınız mı böyle bir süreç öneriniz var mı