cihangirm Imom latte’yi doktorum önermişti doğumdan sonra, emzirme süresince devam. Magnezyumu kadın doğum doktorum aslında hep kullanmam gerektiğini söyledi düzenli olmasa da içiyorum. bestlak damla kullanıyorum onu hemşireler önermişti. Kendimi bildim bileli D vitaminim eksik düzenli damla kullanmaya devam ediyorum. Kansızlık da olunca demir takviyesini doktor tavsiyesiyle hiç bırakmadım. Son zamanlarda Bestlak pek işe yaramıyor gibi geldiği için Solgar’ın süt arttırdığı söylenen hapını aldım sadece bu doktor tavsiyesi değil 🤣 tabii bebeğimin doktoruna da sordum kullandığım tüm ilaçları