Kızlar ben doğum yaptığımda emziriyordum sürekli mamaya başladım onu fazla içmedi kaşıkla filan vermeye çalıştım bazen biberonu verdim tutmadı geri de kabız olunca mamayı kestim gittim geldim emzirdim ama baktım artık çocuk doymuyor sürekli laf söz dayanamadim tekrar başladım mamaya iyi kötü emdi ama biberonla şimdi de huysuzlandi memeyi almıyor 😔 ne yapabilirim başına gelen var mı mental olarak çok yoruldum eşim bı taraftan ailesi bı taraftan onlar yetmezmiş gibi çocukla da uğraşıyorum