3 aylık bebeğim iki haftadır şiddetli şekilde öksürüyor doktora götürdüğümüzde ciğerlerinde herhangi bir sorun olmadığını öksürükten dolayı antibiyotik kullanımına geçtik fakat hala devam ediyor.Bizim gibi bu sorunu yaşayan var mı nasıl geçer kızlar akıl verin😢