yildizmom-2023 5 yaşındaki kızımı ilk 1 sene her ay götürdüm sonra hastalandikca yine aynı doktora. Şimdi Oglumuda her ay götürüyorum.özel asilarini takip ediyor,vitaminlerini,gelişimini ,diğer branşların hangi ay görmesi gerektiğini söylüyor. Mesela kalça ultrasonu,göz kontrolü gibi hemde belirli aralıklarla kan tahlili alarak değerlerine bakıyor. Ben gerekli görüyorum herkesin kendi tercihi tabi