Nur_61 sezerckmom dis ateşi 38 den yukarı çıkmaz ki benim oğlumda havale gecirdi ama domuz gribinin en ağır iki varyantini geçirmişti gecen yıl o yüzden havale gecirdi distem havale olacağını sanmam şuan ki salginlqrda dirençli ates var