Fatmaa98 benim bebişte almıyordu 5. Ayında hastanedeyken kendiliğinden tuttu Philips avent, daha sonra ben 8 aylıkken falan bıraktırdım zaten sadece uykulara geçişlerde veriyordum. Bence tutmuyorsa hiç zorlama sonrasında onu bıraktırmakta var gerekli bir şey değil emzik bana göre