Atlas09 ben emzirirken bi hap kullanmıştım. Adını hatırlamıyorum şimdi. Bir kanamam oldu bitmiyor regli oldum sandım ama meğer o hap yapıyormuş. Onu bıraktım 2. Gün kanamam durdu. Sonra spiral taktırdım. Emziriyorsan doğum knt hapları kanamalar yapabiliyormuş. Ee kanama olunca ilişki olmuyor ne anladım ben bu işten.😂