Kızlar 48 günlük bebeğim var uyanik oldugu her saniye ağlıyo. Uyumasında bi sıkıntı yok yani bariz bi sıkıntı yok ama uyanik kaldiginda şöyle anakucaginda flan 1 sn bile kalmiyo kucakta da oyle gezinip durcaksin evin iconde anca oyle. Bu normal mi düzelir mi bu durum. Bi rahatsizligi olsa uyumaz da diye düşünüyorum. Gaz da degil gazi oldugunda belli ediyo