Kızlar bebeğim 15 gün sonra 1 yaşına giriyor, dil gelişimi bu aylarda nasıl olur, olmalı bilen veya tecrübe eden var mı? Bol kitap okuyorum konuşuyorum sürekli, ekranda göstermiyorum ama sadece canı isterse gel gel bay bay baba nadir anne ve bi çok anlamsız şey söylüyor onuda yüzümüze bakarak değil öyle çıkıyor ağzından. Endişelenmeli miyim?