Selam kızlar covid asisi olduktan sonra boynundaki lenf bezlerimde sislik oldu KBB enfeksiyon hepsine gittim reaktif görünüyor dediler enfeksiyon kaynaklı o ara hamile kaldım yine takip bir küçüldü bir büyüdü dogum yaptım yine büyüme oldu şuan 20 mm doktor bir şey olmaz diyor üniversite hastanesine gidemedim bebeğim küçük hastane uzak başına böyle bir şey gelen var mı korkuyorum açıkçası kötü bir şeydir diye