Bu nasıl bi salgın böyle yemin ederim üst üste üçüncü kez hastalanıyorum. Tam iyileştim diye sevinirken bugün yine ateşim çıktı oğluma geçecek diye çok korkuyorum daha yeni iyileşmişti oğlum. Ben hayatımda ilk defa böyle bir salgınla karşılaştım. Hiç istiğfar etmezdim bu hastalıklarımda istifar ettim öyle bi öksürük ki… bir de ateş düşmüyor sabit kalıyor. Doktor enflivur hap yazmıştı iki kere içip bırakmıştım acaba yarım bıraktığım için mi tekrarladı ? Antibiyotik mi almam lazım acaba nasıl iyileşeceğim ben moralim çok bozuk bir de çalışıyorum öğretmenim işe de gitmem gerekiyor…..