Bebeğim 5900 gram boyu da 61 cm. 3665 kilo doğdu 300 gram verdi sarılık oldu sütüm yetmediği için mama takviyesine başladık. 15. Günde doğum kilosuna ulaştı ve ben hep meme +mama gittim sonra meme reddi yaşadık biberon kaynaklı artık sütümü sağıp veriyorum. Günde 120 ml den 3-4 kez anne sütü alıyor ve 120 mlden yine 3-4 kez de mama alıyor. Ben kilosundan tedirgin olmaya başladım sanki çok fazla gibi geliyor bana ama istiyor ağlıyor vermek zorunda kalıyorum babası da bebekken böyleymiş. Böyle olup da sonradan kilosunu veren bebek var mı? Bu ay için içtiği ml’ler normal mi?