Ozellikle geceleri uykulu oldugu icin gaz cikarmiyor yarim saat kadar deniyorum artik uykusu kacacak gibi olunca birakiyorum. Soracagim şu ki her beslenmeden sonra illa gaz olurmu instada bebekuzmani var orda her mamadan sonra gaz olmayabilir diyo siz ne dusunuyorsunuz ?