Bizim doktorumuz 8,5 ayda iki dilim mandalina yedirebilirsin demişti. Kızım çok sevdi ve önceleri 3-4 günde iki dilim kabuklarını soyup verdim. Dokunmayınca hergün vermeye başladım. Çünkü kozım mandalinayı uzaktan görünce istiyor😂 portakalda 9,5 Ayda 1 dilim başlayabilirsin dedi doktorumuz. Oda birşey yapmadı ama mandalina kadar sevmedi. Ama şöyle bişey var, geçenlerde sevgili kayınvalidemler bişey olmaz olmaz diye limon greyfurt mandalina ne varsa vermişler çocuğum pişik oldu hep. Az vermek lazım.