Ben duvara bitişik çatılı model yaptırdım 5 yıldır kullanıyoruz, koku vs yoktu özel bir boya kullanıyorlar çocuklar kemirirse(!) sağlıklarına zararlı olmasın diye, memnunum ama altından ikinci bir yatak çıkaranlar var doğuran karyola gibi onlar olsa çocuğun uyku eğitiminde yanında yatardım daha iyi olurdu diye düşünüyorum