Kızlar biraz özel olacak ama yardımcı olabilirsiniz sevinirim yarın doktora gidicem ama içim içimi yedi. 14 ay önce normal doğum yaptım bi kaç haftadırda eşimle ilişkiye girerken özel bölgemde kesilmiş gibi bi acı vardı. Dikişlerim heralde tam iyileşmedi diyodum ama dün vajinamın içinde et beni gibi parçalar olduğunu gördüm. Küçüklü büyüklü 10 15 tane vardır. Bu neden olur varmı başına gelen netten baktım ama hep kötü şeyler yazıyo korkuttu beni