Benim bebeğimde 2 aylık doğduğundan beri tek gözünde aşırı çapaklanma ve bazen dediğiniz gibi yaşı akması oluyordu sulanma gibi göz doktoruna gittik doğuştan göz yaşı kanalı tıkalıymış günde 3 dört kez masaj yapmamı söyledi 1 yaşına kadar. Yüksek ihtimal masajla açılıyormuş. 1 yaşına kadar açılmazsa küçük bir operasyon yapılıyormuş inşallah gerek kalmaz. Bir doktora danışın isterseniz sizde.