paramediik Herkese iyi akşamlar.B12 değeri hep normal gelirdi son tahlilde [@](https://) olması gerekenden çok fazla gelmiş.kötü bir durum mu.internette yazanlar korkuttu .başına gelen veya bilgisi olan var mı acaba ?