beyzaytt Kızlar çok kötü kabızlık yaşıyorum wc ye gittiğimde de ağrıdan ağlıyorum berbat bi durumdayım aynı zamanda da bebek emziriyorum ilaç kullanabilir miyim bilgisi olan var mı çok kötü durumdayım lütfen bilen yazsın
twinsmomm2 beyzaytt ilaç bilmiyorum ama akşamdan iki kuru kayısıyı bir bardak suya koyun içine 1 yemek kaşığı zeytinyağı dökün sabaha kadar beklesin.Sabah aç karnına suyu için kayısıları yiyin acayip iyi gelmişti bana belki rahatlatır sizi de
Birkizannesi123 beyzaytt duphalac kullanılıyor bende çok kötüydüm neler denedim neler yemek yemiyordum o derece çok ağlardım bende surupla geçti işte sabah için akşama düzeliyor çok geçmiş olsun Allah kimsenin başına vermesin
Misbebegim beyzaytt ben 2 yaşındaki kızıma bile aylardır duplahalac dulcosoft kullanıyorum bende de çok oluyor duphalac vermişti bana doğumdan sonra doktor emziriyordumda sorun olmaz kullanin
beyzaytt Birkizannesi123 tamamdır yarın ilk iş onu aldırayım eşime bekunis almıştım ama emziren anneler kullanamaz yazıyordu kağıdında kullanamadım kaldı öyle
beyzaytt Misbebegim beyazpapatyamom İçimi rahatlattınız valla hemen alıp kullanacağım çok teşekkür ederim kabızlık baya kötü bişey ya mahvoldum hala da devam ediyor ama inşallah yarın biter bu ızdırap 😅😅🙏
beyazpapatyamom Bende 1 yaşında ki kızıma duphalac, dulcosoft kullanıyorum. Bunlar da sıkıntı olmuyor emzirirken de. Bu arada bolca su için o da yardımcı olur kabızlığa
Misbebegim beyzaytt ben doğumdan sonra dogurmamis gibiydi karnım öyle şiştim wc ye de çıkamadım hastane de hem lavman yaptılar hem duphalac verdiler hiç bi sorun yok kabız olmak daha kötü çatlak ve hemorid yapıyor
Nurdan06 Arkadaşların yazdığı ilaç çok faydalı ama doğal yoldan onun harici sabahları aç karnına kivi yerseniz inanılmaz faydasını görürsünüz
Burcukumsal beyzaytt lavma yapabilirsiniz emziren annelerde yapabilir ya da aç karnın zeytinyağı için