Plansız gebelikti biranda bırakınca daha kötü oldum hem psikolojik hem hormonel psikiyatri doktoruna danıştım kesinlikle önermiyorum dedi kadın doğum doktoru da düşük dozda başlayabilirsin demişti kafam o kadar dolu ki ne yapacağımı bilmiyorum hamilelikte kullnanan varsa lütfen yorum yaparsanız sevinirim