gizemalikerem Kızlar iyi akşamlar ben bebeğimi sadece emziriyorum ama bazen anneme bırakıp çıkmam gerekiyor fakat süt sağma işini yapamıyorum hep emiyor ben sonrasında sagdıgımda da çok az 40-60 ml çıkıyor siz nasıl yapıyorsunuz böyle durumlarda nasıl sağmalıyım
3kedili2bebekli gizemalikerem o 40-60 ml olanları biriktirin işte bıraktığınızda siz yokken yeter bir de sağmadan önce sıcak suyla yıkayın artar
Asyaveannesi04 gizemalikerem 40-60 ml sağdıkça biriktirin az değil ki emzirdikten sonra 60 ml çıkması
alinnn51 gizemalikerem of aynı durumdayız h bırakıp çıkamıyorum sağsam az çıkıyor onada sinirleniyorum mama içmiyor zaten:))
isena gizemalikerem makineyle az çıkıyor bir süreden sonra gelmiyor daha fazla çıksın tek sağımdan diyorsan makineden sonra elle sağıma başla devam eder gelmeye bi o kadar daha çıkarırsın ellerin biraz yorulur ama 😅
betulggd gizemalikerem benim de emzirme sonrası o kadar çıkıyor ve bebeğim memede durmayı çok sevdiği için sağım yapmakta çok zorlanıyorum arada bir yapabilirsem atıyorum dondurucuya ama az az yapıp biriktirirseniz yeterli olur. Ben geçen gün 4-5 saatliğine yoktum annem iki poşeti açıp verdi oğluma yetsin diye