esrakdgn1 Bayanlar goguslerım çok sık dolmuyo gibi gelıyo sankı ne kdar sıklıkla emzırıyosunuz yada her emzırmenızde sütünüz oluyomu
duruguzel esrakdgn1 göğüs dolgunluğu ilk aylarda oluyor kişinin hissedebileceği şekilde. Göğüsler terbiye oluyor sonra his olarak normal oluyor ama mutlaka süt oluyor içinde. Yani sütü olan anne için durum böyle
tomvejerry esrakdgn1 genelde 1 buçuk saate bir emiyo oğlum,dolup dolmadıgini anlama gibi bişey yok aslında bebek doyunca birakiyorsa tok olduğundan eminsen yeterlidir sütun
Asyaveannesi04 esrakdgn1 gögüsleriniz terbiye olmuştur, gögüs yumuşak diye süt yok diye bir şey bebek çektiğinde yada sıktığınızda süt geliyorsa süt vardır
isena Çocuk emdiği sürece sütün gelişi devam eder merak etme 3 litre su içmeden gününü bitirme su çok önemli