Mikoiledikonunannesi Kizlar küçük oglum 20 aylık ben 3 ay tek az bişey emdirdim . Şimdi ise göğsumden iltihalpli süt geliyor ve gogsumun agrimasina neden oluyor niçin böyledir sizce doktora gitmeli miyim yoksa geçer mi başına gelen var mi
idilyaren Mikoiledikonunannesi Evet kesinlikle ve en yakın zamanda gidin eğer emzirmeyi bırakalı çok olduysa sevgiler
alparslan1_ Mikoiledikonunannesi mastit gibi olmuş ama bu kadar zaman sonra mastit olur mu ki. Ben olsam doktora giderdim. Daha da fazlalaşmasın ağrılarınız
glrrak Mikoiledikonunannesi İrin tarzında akıyorsa Süt kanalları pıhtılaşma yapıp enfeksiyona çeviriyor sonra kanalları açılınca o irin akıyor doktora gitmenizi tavsiye ederim göğsünüz de elinize gelen büyük kist tarzında bir şey varmı acaba.
Mikoiledikonunannesi alparslan1_ bebeğimi emziriken mastıt olmuştu göğsüm. o ağrıyı yavaş yavaş yaşayınca korktum çok teesekkur ederim🙏
Mikoiledikonunannesi glrrak bı sertlik var ama normal göğüs sertliği sıkınca ayrı aciyor teşekkür ederim yakın zamanda gidicem inşallah 🙏