Lütfen yardım edin iki haftadır oğlum ikinci ay aşısını vuruldugumuz günün akşamından beri mememi tutmuyor itekliyor ağlama krizine gririyor katıla katıla ağlıyor çok ağladığı zamanlar dayanamayıp ben de ağlıyorum ikimizde mahvolduk o zamandan beri zar zor sabrettim sürekli uyurken veriyorum uykuluyken veriyorum hiç farkettirmeden farkettigi an uyandığı an emmiyor asla sürekli böyleyiz gece de gündüz de ama bazen uyanıkken acikiyor o zamanlar veremiyorum ve açlıktan ağlıyor hiç bir şekilde emmiyor cok ağlıyor artık dayanamıyorum ne yapmam lazım mama da vermiyorum korkudan tamamen bırakır diye şimdiye kadar mama vermedim hiç