Evetb bizimde gazımız çıkıyor ama yeterli çıkmıyor demekki dün bebeğim o kadar çok ağladıki ev başimıza yıkılacaktı neredeyse elimiz ayağımıza dolandı ve acile gittik direkt doktor röntgen istedi o kadar çok muş ki gaz ciğerlerine midesine kadar bütün kabarcıklar görünüyor ve bana kolik ağlaması olduğunu söyledi doktor ve hiç birşey yapmadı özellikle sordum gaz dışında başka bir durumda bu şekilde huzursuz ve çığlık atarak uyanırmı diye doktor gaza yorumladı