Berfboz Merhabalar, öncelikle anlattıklarınızda kendimi gördüm ve sizin adınıza üzüldüm. Henüz 2 aylık bir bebeği olan bir anneyim. 15 günlükten itibaren çok yoğun bir gaz sancısı yaşadık. Doktor tavsiyesi ile biogaia metsil relactaz gibi birçok damla kullandım ancak malesefki hiçbir faydasını göremedim. Sizin de dediğiniz gibi kimi zaman çaresiz kalıp sabahlara kadar ağlayan bebeğimle ağlıyordum :) Sancıdan ememeyen, mama bile içemeyen bir hale gelmiştik. Masaj yapmak için karnına dokunduğumuz da bas bas bağırıyordu. Şu sıralar çok şükür gaz sancılarımız hafifledi, gece ve gündüz uykularımız başladı. Size yaptığım şeyi söylemek isterim. Belki denemek istersiniz. Öncelikle belirtmeliyim ki bu tarz şeylere çok karşı olan, bebeğe su bile verdirmeyen aşırı pimpirikli denilebilecek bir anneyken çaresizlik bazen bu tarz eski usul şeyleri denettirebiliyor.😔 Ben bir büyük tavsiyesi üzerine yaklaşık 15 gündür kimyon ve çörek otunu kaynatıp bebeğime verdim ve 1 buçuk aylık bebeğimin nasıl kendi kendine sürekli gaz çıkarmaya başladığına inanamadım. Ne kadar karşı olsam da hiçbir zararını görmediğim için ve bebeğimi rahatlatıp beni çaresizlikten kurtardığı için vermeye de devam ediyorum. Ne olduğunu bilmediğim birsürü damlayı sorgusuz kullanmışken, bunu vermemekte direttiğim için çok pişman oldum. Kendimce çok bilinçli anne olmaya çalışmak bazen sorunları çözmüyormuş. Beni kurtaran bu oldu açıkcası, tercih tamamen sizin.. Umarım kısa zamanda bu yıpratıcı gaz sürecini tamamen atlatırız. Bebişlerimiz çok güçlü ve birgün bu sıkıntılarını da tamamen atlatacaklarlar, sabredin🙏🙂