2 hamileliğiniz arasındaki farklar nelerdi yani ben ilkinde İlk 3 ay ağrı sızı şu bu yaşadım sonuna kadar ne kasılma ne bir şey hiçbir şey yaşamadım yani benim nişanım gelmesi doğum belirtimi bile yoktu ama bu ikinci hamilelikte şu an 22.haftamdayım yani kasık ağrısı karın ağrısı böyle hani 5 aylık gibi değil de sanki 7-8 aylık gibi bir ağırlık hissetme böyle karnıma bir anda bir sanki şimşek çakar gibi bir şey saplanıyor sağ tarafımda kasılma yaşadım yani böyle hiç rahatım yok hani kanama akıntı vesaire şu yok normal hani akıntı olur ya hamilelikte sadece o var kanama olmadığı için kötü bir şey olmadığını umuyorum ama yani bilmiyorum sanki bu hamilelik biraz daha zor geçecek gibi yani karnımı olduğundan aşırı daha da daha şiş hissediyorum